لاوین هیر

بهترین راه برای درمان موهای آسیب دیده چیست؟

بهترین راه برای درمان موهای آسیب دیده چیست؟

بهترین راه برای درمان موهای آسیب دیده چیست؟ چه در تابستانی سرگرم کننده باشید و چه اخیراً در مورد استفاده از مواد شیمیایی و حالت دادن با اتو یا براشینگ زیاده روی کرده اید، آسیب مو اتفاق می افتد.داشتن موهای خشک و شکننده یک حس خوشحال کننده نیست، خبر خوب این است که ترمیم همیشه امکان پذیر است. چندین روش برای بازگرداندن سلامت و درخشندگی طبیعی موهایتان وجود دارد، از درمان های حرفه ای داخل سالن گرفته تا مراقبت های معمول در منزل. در ادامه با لاوین هیر همراه باشید…

چگونه موها آسیب می بینند؟

موهای شما از اجزایه مختلفی در لایه های متعددی ساخته شده است. تعادل بهینه آب، کراتین، مواد معدنی و لیپیدها باعث می شود موهای قوی و سالمی داشته باشید. هنگامی که یک یا چند مورد از این اجزا وجود نداشته باشد، نشانه‌های آشکار آسیب را مشاهده خواهید کرد. از دست دادن درخشندگی، شکنندگی و شکستگی، کاهش قابلیت کنترل و حجم و افزایش موخوره همگی از نشانه های آسیب مو هستند.

از دست دادن درخشش و لطافت مو را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله استفاده از شامپوی نامناسب یا زیاده روی در فرآیندهای شیمیایی یا حرارت دادن های مکرر به صورت مستقیم در حالی که کمبود رطوبت معمولاً علت اصلی آن است، کمبود مواد مغذی نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

هنگامی که موهای شما شروع به از دست دادن کراتین – نوعی پروتئین موجود در مو، پوست و ناخن ها می کند – متوجه شکنندگی و شکستگی خواهید شد. به طور معمول، این همان چیزی است که ما از آن به عنوان “آسیب شدید” یاد می کنیم.

درمان های سالنی برای موهای آسیب دیده

اگر موهای شما در دسته ای قرار می گیرد که به شدت آسیب دیده است – یعنی بیشتر درخشش خود را از دست داده است، شکننده است، مدیریت آن دشوار است و مستعد شکستن است – بهتر است خودتان را به سالن آرایش ببرید. یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند مشکلات زمینه‌ای موهای شما را تشخیص داده و اقدام مناسب را تجویز کند. درمان های داخل سالن، مانند سیستم بازسازی یکپارچگی، به طور ویژه این روش ها برای استفاده در سالن توسط یک متخصص طراحی شده است.

درمانهای دو مرحله ای موها را از داخل به بیرون بازسازی می کند. اولین مرحله درمان – بازسازی کننده – حاوی کراتین، سایر پروتئین ها و اسیدهای آمینه است که از طریق یک محلول به دقت فرموله شده برای نفوذ عمیق به ساقه مو وارد می شود. فاز دوم، درزگیر الیافی در بالای ری بیلدر اعمال می شود. فیبر سیلانت آن برای صاف کردن کوتیکول طراحی شده است. این عمل مضاعف نه تنها مزایای درمان بازسازی کننده را دارد، بلکه فوراً موهایی نرم تر و صاف تر ایجاد می کند. درمان یکپارچگی در سالن، با گرما فعال می شود.

درمان خانگی موهای آسیب دیده

پس از درمان یکپارچگی در سالن، آرایشگر شما احتمالاً یک رژیم تقویت کننده مراقبت از مو را برای شما تجویز می کند تا در خانه از آن استفاده کنید. خط یکپارچگی میلک شیک حاوی دوتایی شامپو و نرم کننده قوی، درمان فشرده، ماسک مغذی و روغن ترمیم کننده دو شاخه می باشد. این خانواده باورنکردنی از محصولات از کره مورو مورو، اسید هیالورونیک و روغن بوریتی ارگانیک علاوه بر پروتئین‌های شیر و عصاره‌های میوه میل شیک استفاده می‌کنند. این محصولات بسیار مغذی هستند و برای استفاده هفتگی در نظر گرفته شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا