لاوین هیر

ترندهای رنگ مو پاییز و زمستان 2023 - 2024

ترندهای رنگ مو پاییز و زمستان 2023 – 2024

راهنمای ترندهای رنگ مو پاییز و زمستان 2023 – 2024 با لاوین : هویت مشتریان خود را با انتخاب رنگی که به بهترین شکل آنها را نشان می دهد، تقویت کنید. همه چیز برای فصل پاییز و زمستان 2023 – 2024 مجاز است!

آیا مشتری شما یک رنگ روشن دارای کاراکتر خاص می خواهد؟

یا ظاهر شیک و طبیعی تر را ترجیح می دهد؟ او می تواند آنچه را که دوست دارد انتخاب کند: ترندهای فصل پاییز و زمستان امسال او و تمایلات رنگی اش را به عنوان قهرمان خواهد داشت.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، در دوران پر رونق دنیای زیبایی که توجه به ظاهر افراد به سطوح دهه 1990 بازگشته است. این افراد هستند که مد می آفرینند و هویت و سبک خود را به نمایش می گذارند. این تغییربلافاصله در باند فرودگاه ها، مجلات و ظاهر ستاره ها و تأثیرگذاران قابل رویت است.
بیایید جزئیات را با هم ببینیم!

قرمزها، قرمزها، قرمزها!

در میان بازیگران اصلی فصل گذشته، سایه‌های قوی قرمز روشن، که در سایه‌های جدید مجموعه کپسول Incolor نیز به چشم می‌خورد، همچنان به عنوان پروتاگونیست هستند. آنها برای کسانی که عاشق ظاهر قوی و با شخصیت هستند و دوست دارند همیشه در مرکز توجه باشند ایده آل هستند. سیستم های رنگ آمیزی و تکنیک های کاربردی زیادی برای هماهنگ کردن رنگ و صورت وجود دارد… آنهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه شخصیت مشتری شما را نشان می دهند!

رنگ ناحیه ای یا مقطعی

با قرار دادن سایه های مختلف پاییزی روی هم جلوه های سه بعدی روی موها ایجاد کنید تا ظاهری کاملاً قابل تنظیم داشته باشید.

این یک تکنیک بسیار همه کاره است. از آن برای دستیابی به استایلی شن و ماسه و تاثیرگذار استفاده کنید، به طوری که بین رنگ‌های گرم و سرد و تیره و روشن، جدایی‌های رنگی به وضوح قابل مشاهده ایجاد کنید. از طرف دیگر، اگر بخواهید جلوه طبیعی و ظریف تری داشته باشید، الگوی بازی بین قطع و وصل ها کمتر قابل مشاهده و نرم تر خواهد بود.

با قرار دادن سایه های مختلف پاییزی روی هم جلوه های سه بعدی روی موها ایجاد کنید تا ظاهری کاملاً قابل تنظیم داشته باشید.

مشاوره انتخاب رنگ برای مشتری همیشه یکی از مهمترین لحظات در کل زمان ارائه خدمات است. تا ارزیابی ها و انتخاب های مناسب برای برآورده کردن کامل خواسته های مشتری انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا