لاوین هیر

تفاوت فر دایم استاندارد با فر دایم خوکی

تفاوت فر دایم استاندارد با فر دایم خوکی چیست؟

تفاوت فر دایم استاندارد با فر دایم خوکی چیست؟ زمانی که موها بسیار بلند میشود کار بسیار دشوار خواهد شد و باید این اطمینان ایجاد شود که فر به خوبی انجام شود در غیر این صورت با مشکل بزرگتری روبه رو خواهید شد. در ادامه با لاوین هیر همراه باشید…

تفاوت بین پرم استاندارد و پرم پیگیبک صرفاً در نحوه پیچیده شدن موها برای پر کردن است.

در یک فر استاندارد، موها به دور بیگودی فر پیچیده می‌شوند به طوری که موها روی خود لایه‌های قبلی خود قرار می‌گیرند تا زمانی که کل قسمت مو را روی بیگودی بپیچید. به این بسته بندی کروکیگنول (croquignole) میگویند. برای بسیاری از طول های مو مناسب است و اندازه بیگودی معمولاً با توجه به سطح فر مورد نظر و طول مو تعیین می شود. مشکل از آنجا شروع خواهد شد که لایه های روی هم قرار گرفته بسیار ضخیم شوند یا مشتری شما موهای بسیار بلند و ضخیمی دارد و درخواست فر ریز نیز دارد.

فرق فر دایم استاندارد و فر دایم خوکی

تفاوت فر دایم استاندارد با فر دایم خوکی در مو های بلند

هنگامی که طول مو بیش از حدی باشد که نتوان به دور یک بیگودی فر پیچید، از روش پیگیبک ( piggy back) برای موهای بلندتر استفاده می شود. بسته بندی پرم پیگیبک از دو بیگودی در هر قسمت از مو استفاده میشود. تقریباً نیمی از طول مو (بین پوست سر و نقطه میانی طول) به صورت مارپیچی به دور یک بیگودی با استفاده از روش همپوشانی پیچیده می‌شود، سپس انتهای این قسمت به شکل کروکینیول مانند روش سنتی فر پیچیده می‌شود.

فر تمام شده بسیار شبیه به یک فر استاندارد است، زیرا نکته این است که سطح یکنواختی فر را در طول مو پخش میکنید. شما نه برای نوع خاصی از فر، بلکه برای اطمینان از حجم ثابتی از فر در طول مو به جای اینکه موها در انتها فشرده‌تر شوند و در پوست سر کمتر موج بزنند،از این روش استفاده میکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا