لاوین هیر

راهنمای کامل برای مراقبت از مو در پاییز

راهنمای کامل برای مراقبت از مو در پاییز

راهنمای کامل برای مراقبت از مو در پاییز : پاییز زمان زیبایی و تغییر است. هوا تازه و ترد به نظر می رسد و برگ ها در یک شورش رنگی منفجر می شوند. این زمان برای ژاکت نرم و جوراب دنج است. زمانی برای لیوان های گرم در انگشتان سرد و برای بغل کردن زیر یک توده پتو و لذت بردن از غرش اتش. تمام این زیبایی و تغییر نیز نیاز به تغییر در روال زیبایی ما دارد. باور کنید یا نه، تغییر اب و هوا باعث واکنش زنجیره ای در موهای ما می شود. اگر بخواهیم برخی از اثرات منفی را متعادل کنیم. در ادامه با لاوین هیر همراه باشید…

سلامت پوست سر

به همان اندازه که نسیم تند پاییزی نشاط آور است، کاهش دما بیشتر از این است که هنگام خروج از در، ژاکت بردارید. وقتی از تابستان به پاییز گذر می کنیم، هوا چند درجه و رطوبت زیادی را از دست می دهد. در نتیجه، ممکن است کمی بیشتر از حد معمول به سراغ لوسیون دست بروید.

پوست ما به سطوح رطوبت موجود در هوا و همچنین رطوبت بدن ما واکنش نشان می دهد. و در حالی که اغلب نادیده گرفته می شود، پوست سر شما از این قاعده مستثنی نیست. هوای خشک در پاییز معمولاً باعث خشکی پوست سر شما می شود. در حالی که اولین نشانه های این ممکن است چند پوسته پوسته شدن و خارش های آزاردهنده زیاد باشد، اگر این خشکی درمان نشود می تواند منجر به افزایش ریزش مو شود. تمام رشد موهای جدید از فولیکول حاصل می شود.

فولیکول مو در زیر پوست سر قرار دارد و مسئول ایجاد سلول های موی جدید است. بیشتر موهایی که می بینیم در واقع از سلول های قدیمی تشکیل شده اند که از فولیکول مو بیرون رانده شده اند تا جایی برای رشد جدید ایجاد کنند. اگر سلامت پوست سر به خطر بیفتد، شروع به تأثیر بر فولیکول ها می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، نه تنها فولیکول ها نمی توانند سلول های جدیدی تولید کنند، بلکه در نهایت مو از ریشه شروع به مردن کرده و می ریزد.

همانطور که درمقاله مراقبت مو در فصل زمستان نیز بیان شد ، بهترین راه برای مبارزه با این امر این است که مراقبت از پوست سر را در رژیم روزانه موهای خود بگنجانید. محصول Rx ما توصیه های خاصی را برای بهبود و حفظ بهترین سلامت پوست سر شما فهرست می کند. یک نکته مهم دیگر که باید به آن توجه کنید:

اگر از ترکیبی از محصولات به صورت روزانه استفاده می کنید. ممکن است بخواهید یک شامپوی شفاف کننده – مانند شامپو پاک کننده عمیق میلک شیک – یک بار در هفته یا در صورت نیاز برای از بین بردن تجمع محصول اضافه کنید.

برای سلامتی بهینه پوست سر

  • شامپو و نرم کننده ترکیبی انرژی زا (برای موهای نازک و نازک)
  • شامپو ترکیبی نرمال کننده و نرم کننده ترکیبی انرژی زا (برای پوست سر چرب)
  • شامپو ترکیبی پاک کننده و نرم کننده ترکیبی انرژی زا (برای شوره سر)

سلامت مو

در حالی که افزایش خشکی در پوست سر قطعا می تواند بر سلامت کلی موهای شما تأثیر بگذارد، تعادل مواد مغذی در ساقه مو به همان اندازه مهم است. به طور خاص، میزان پروتئین و رطوبت موجود در موهای شما می تواند تاثیر زیادی در واکنش آن نسبت به کمبود رطوبت در هوا داشته باشد. اگر استاتیک و وز موی شما در ماه‌های خنک‌تر، موخوره‌های شماره یک شما هستند، برای انجام اقدامات پیشگیرانه باید پیش‌تر مطالعه کنید.

موهای شما از ترکیب بی نظیری از پروتئین ها و لیپیدها تشکیل شده است. وقتی این ترکیب از تعادل خارج شود، انواع مشکلات را ایجاد می کند. از موخوره گرفته تا شکستگی. همانطور که بر سلامت پوست سر شما تأثیر می گذارد، کاهش دما و رطوبت در پاییز اغلب منجر به کمبود کلی رطوبت موجود در موهای شما می شود. اگر موهای شما کدر به نظر می رسد، به راحتی در هم می پیچند و متوجه افزایش شدید نوک های شکاف شده می شوید، احتمالاً به تقویت رطوبت نیاز دارید.

در طرف دیگر طیف سلامت مو، عدم تعادل پروتئین است. این کمتر از خشکی درک می شود و این دو اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند. در حالی که افزایش شکستگی (هنگامی که مو از تار می ریزد و ریزش مو (زمانی که مو از فولیکول می ریزد) می تواند نشان دهنده عدم تعادل پروتئین باشد، همچنین می تواند نتیجه سایر شرایط باشد. خوشبختانه، شاخص های دیگری از سطوح پایین پروتئین وجود دارد که قابل اعتمادتر هستند.

به عنوان مثال، اگر متوجه کاهش حجم شدید یا اگر موهایتان کمی چسبناک به نظر می‌رسند، به‌علاوه، موهایی که پروتئین کمی دارند، شل و تار به نظر می‌رسند. برای کسانی از ما که ترجیح می‌دهند یک روش کمی “علمی تر”، تست رشته مرطوب وجود دارد. یک راه آسان برای دیدن اینکه آیا موهای شما پروتئین بیش از حد یا خیلی کمی دارد.

چگونه تست رشته مرطوب را انجام دهیم

  1. مرحله 1. حدود 10 تار مو را بردارید و آنها را بین انگشتان خود بکشید.
  2. مرحله 2. مو را با آب مه کنید
  3. مرحله 3. رشته ها را محکم بکشید و سپس شل کنید. اگر مو به طول اولیه خود برگردد، پروتئین زیادی دارد. اگر شکسته شود، می تواند از کمی تقویت پروتئین بهره مند شود.

برای موهایی که نیاز به رطوبت دارند

  • شامپو و نرم کننده Moisture Plus
  • کرم فرم گرفته مرطوب پلاس
  • لوسیون Moisture Plus (1x هفته)

توجه: تکنولوژی اسید هیالورونیک آن را بی وزن می کند، بنابراین این محصولات برای انواع مو ایده آل هستند

برای موهایی که به پروتئین نیاز دارند

  • یکپارچگی مغذی کره مورو مورو درمان قبل از شامپو (1 بار در هفته)
  • شامپو و نرم کننده مغذی یکپارچگی
  • درمان فشرده یکپارچگی (1-2 بار در هفته)

رنگ مو

در حالی که اکثر ما بر روی رنگ موی تازه و تازه تمرکز می کنیم که به بهترین وجه با حال و هوای جدید پاییزی ما سازگار است، چیزی که ممکن است بخواهیم در نظر بگیریم این است که چگونه تغییرات در فصل بر تغییر رنگ تاثیر می گذارد. هر گونه تغییر در آرایش مو بر نحوه حفظ رنگ در مو تأثیر می گذارد. هر چه موهای ما قبل از تغییر رنگ بزرگ پاییزی سالم تر باشند، می توانند رنگ را محکم تر نگه دارند. با تمرکز بر ایجاد و حفظ تعادل پروتئین/رطوبت ایده‌آل قبل و بعد از تغییر رنگ، از ماندگاری طولانی‌تر و شاداب‌تر رنگی مطمئن خواهید شد.

برای موهای رنگ شده

  • شامپو و نرم کننده نگهدارنده رنگ
  • مومیایی نگهدارنده رنگ عمیق (1X هفته)
  • نرم کننده ترک (برای موهای نرم- معمولی) یا
  • خامه فرم گرفته (برای موهای معمولی یا درشت)

بنابراین، در حالی که مشغول تحسین شاخ و برگ های پر جنب و جوش، تکان دادن ژاکت های خود از انبار و افزایش مصرف ادویه کدو تنبل خود هستید. مطمئن شوید که کمی زمان بگذارید تا تغییری در روال مراقبت از مو خود در نظر بگیرید. به هر حال، یک تغییر کوچک می تواند برای شما مفید باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا