لاوین هیر

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندینگ مو با نام دیگر صافی ژاپنی روشی پایدار به جهت صافی مو میباشد.
این روش از سال ۱۹۹۲ وارد حرفه زیبایی مو شد.

با استفاده از مواد آمینیوم تیوگلیکولات وارد ساختار شکل دهنده مو یعنی همان کورتکس مو میشود و با کم تراکم کردن سطح پاراکورتکس، آن را هم تراز اورتوکورتکس میکند و صافی دائم را ایجاد میکند.
با توجه به کم‌تراکم شدن این بخش از مو، شرایط مو برای انجام ریباندینگ باید کاملا پایدار و سالم باشد در غیر این صورت مو دچار سوختگی یا کات شدگی خواهد شد.


از این رو این روش فقط برای موهای طبیعی و سالم انجام پذیر میباشد.

تا سال ۲۰۱۸ برای موهایی نظیر فرهای آفریقایی ، ریباندینگ بهترین گزینه جهت صافی و لطافت مو محسوب میشد اما با توجه به رقابتی که بین خانواده ریباندینگ‌ها و کراتین‌ها هست، کراتین‌ها با استفاده از تکنیک جدید نانو مواد بهتری به جهت صافی دائم وارد این بازار کردند که بر پایه احیاسازی، موها هم درمان شوند و هم صافی دائم را داشته باشند.

به طور کلی امروزه میتوان گفت ریباندینگ‌ها و کراتین‌ها هردو به جهت صافی دائم برای موها انجام پذیر است اما یکی بر پایه کم‌تراکم کردن و دیگری بر پایه احیاسازی مو.

با توجه به کارگیری جدیدترین متدهای روز دنیا و استفاده از بهترین‌ها از سال ۱۳۹۹ مرکز احیا و صافی مو لاوین از انجام خدمات ریباندینگ صرف نظر کرده و با استفاده از نانوکراتین‌ها درمان و زیبایی را به موهای مراجعه کنندگان خود تقدیم میکند.
اما علاقه‌مندان به این حرفه در صورت تمایل به یادگیری لاین ریباندینگ، میتوانند پکیج‌های آنلاین *آموزش ریباندینگ* را خریداری کرده و با این مبحث بیشتر آشنا شوند.

مزایا انجام ریباندینگ:

  • صافی دائم و ژاپنی
  • بهبود شرایط ظاهری
  • صاف ماندن مو حتی در شرایط رطوبت

معایب انجام ریباندینگ
🔺️موها ضعیف و خشک خواهد شد
🔺️ممکن است با استفاده نامناسب توسط فرد نابلد باعث ریزش مو و کات شدگی شود
🔺️۳ روز قرنطینه دارد
🔺️دو الی سه هفته موها بوی نامطبوعی خواهند داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا