لاوین هیر

هرآنچه که باید درباره موهای خشک بدانید

هرآنچه که باید درباره موهای خشک بدانید

هرآنچه که باید درباره موهای خشک بدانید : خشکی مو یکی از شایع ترین شکایات در مورد سلامت مو است. وقتی سعی می‌کنیم بررسی کنیم که واقعاً چقدر موهایمان سالم هستند. به ظاهر و احساس آن‌ها توجه می‌کنیم. هنگامی که مو شروع به از دست دادن درخشندگی یا احساس شکنندگی می کند، اکثر مردم تصور می کنند که به دلیل کمبود رطوبت است. در ادامه با لاوین هیر همراه باشید…

اما آیا علت کمبود هیدروژن است یا نیاز به دوز اضافی پروتئین دارید؟

ارزیابی اینکه تعادل مواد مغذی موهای ما واقعاً کجاست، می تواند دشوار باشد. با این حال، هنگامی که مشکل را به درستی شناسایی کردید. ایجاد یک روال برای شروع به بازگرداندن سطح رطوبت بهینه موهایتان یک موضوع ساده با استفاده از ترکیب مناسب محصولات، به طور مداوم در طول زمان است.

چگونه بفهمیم موهای خشکی داری؟

اولین قدم برای تشخیص اینکه آیا موهای شما سالم هستند یا نه، نگاه کردن به آن است. موهای سالم براق، با رنگی پر جنب و جوش و “جهش” طبیعی به آن است. حتی آنهایی که موهای نازکی دارند، اگر موهایشان سالم باشد. متوجه حرکت آسان و شکل طبیعی یا بدنشان خواهند شد. اگر موهای شما کدرو وز است، به احتمال زیاد به رطوبت نیاز دارید.

موهای خشک

مرحله دوم لمس کردن آن است. موهای سالم بدون در نظر گرفتن بافت طبیعی آن، صاف، ابریشمی و انعطاف پذیر هستند. اگر موهای شما ترد یا نی مانند است، احتمالاً تشنه است. با این حال، اگر موهای شما شکننده است – مانند اینکه به راحتی می‌شکنند یا خرد می‌شوند. مقصر در اینجا کمبود پروتئین است نه رطوبت. اشتباه گرفتن این دو آسان است.

وقتی موها زیر سطح سلامت مطلوب هستند، به این دلیل است که چیزی را از دست داده اند. مولکول‌های رطوبت یکی از اولین مولکول‌هایی هستند که در هنگام آسیب دیدن مو از بین می‌روند. که در هنگام بلند شدن کوتیکول اتفاق می‌افتد. این می تواند نتیجه یک پردازش رنگ یا سایر فرآیندهای شیمیایی باشد. با این حال، آسیب معمولاً با یک ظاهر طراحی معمولی روزمره و روتین های مراقبت نادرست نیز رخ می دهد. تقریباً غیرممکن است که از آسیب رساندن به موهای خود جلوگیری کنید.

خبر خوب این است که آبرسانی به موها نسبتاً آسان است. کوتیکول جداشده ای که در نتیجه آسیب ایجاد می شود، همچنین به مولکول های رطوبت جدید اجازه می دهد تا به ساقه مو نفوذ کنند و یکپارچگی مو را بازیابی کنند. نکته کلیدی استفاده از محصولات مناسب برای رساندن این مولکول ها، همراه با سایر مواد مغذی حیاتی مو است.

استفاده از مواد تشکیل دهنده مناسب

وقتی صحبت از رطوبت می شود، MVP حاکم، اسید هیالورونیک است. این ابر آبرسان باورنکردنی عنصر شماره یک در کرم‌ها و درمان‌های پوستی پیشرفته است. خواص ضد پیری آن مستقیماً به مو منتقل می شود و به ساقه مو رطوبت می بخشد. اسید هیالورونیک موجود در محصولات مرطوب پلاس ما دارای وزن مولکولی منحصر به فرد پایینی است که به آن اجازه می دهد تا به طور موثرتری به ساقه مو نفوذ کند.

عصاره میوه ها حاوی مواد مغذی حیاتی و آنتی اکسیدان های گرانبها هستند که باعث افزایش درخشندگی و حفظ سلامت پوست سر می شوند. آنها همچنین دارای خواص نرم کنندگی طبیعی هستند که به محافظت از مو نیز کمک می کند. لاین مرطوب همراه شیر شیک حاوی عصاره های ارگانیک پاپایا، توت فرنگی و گوجی بری است که برای محافظت و رطوبت بیشتر مو ترکیب می شوند. تمام محصولات مرطوب پلاس ما همچنین حاوی پروتئین های کینوا و شیر برای استحکام و انعطاف پذیری و یکپارچگی 41 هستند. ترکیب اختصاصی ما که از رنگ محافظت می کند و درخشندگی را افزایش می دهد.

روتین کامل مراقبت از موهای خشک

موهای خشک نیاز به مراقبت مداوم دارند تا به سلامت کامل برگردند. استفاده از ترکیب شامپو موهای خشک و نرم کننده که برای القای رطوبت مو طراحی شده است، اولین قدم عالی است. با اضافه کردن مولکول های رطوبت در هر بار شستشو، به بازیابی تعادل طبیعی رطوبت در موهای خود کمک می کنید.

اگر موهای شما خیلی خشک و/یا آسیب دیده است. یک ماسک آبرسان به اضافه کرم بعد حمام می تواند به حفظ رطوبت و محافظت از مو در تمام طول روز کمک کند. به سادگی یک مقدار به اندازه دو بند انگشت را روی موهای مرطوب بمالید. آنها را شانه کنید تا پخش شود و به روال معمول حالت دادن خود ادامه دهید.

داشتن موهای خشک نباید یک بیماری مزمن باشد. با یافتن محصولات مناسب، با ترکیبات مناسب برای موهای خود و حفظ یک روال منظم، می توانید تعادل رطوبت را بازیابی کنید. برای موهایی شاداب و نرم که با تمام قدرت می درخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا