لاوین هیر

هر آنچه که باید در مورد درمان کراتینه مو بدانید

هر آنچه که باید در مورد درمان کراتینه مو بدانید

نکات و دانستنی های مهم مورد درمان کراتینه مو با لاوین هیر :  آیا شما مشتاق موهای فوق العاده صاف و ابریشمی هستید که بر روی شانه هایتان ریخته شود؟ درمان کراتینه مو می تواند موهای صاف و براق مورد نظرتان را به شما بدهد. درمان کراتینه در بین مردم بسیار محبوب است. با این حال، مانند تمام درمان های شیمیایی مو، مشکلات خود را دارد. درمان وز کردن مو برای همه انواع مو مناسب نیست و ممکن است برای همه یکسان عمل نکند.

  • کراتینه درمانی چیست و چگونه کار می کند؟
  • آیا ایمن است؟
  • هزینه آن چقدر است؟

در این پست، همه آنچه را که باید در مورد درمان کراتینه مو بدانید را به شما خواهیم گفت. در پایان، می توانید با اطمینان تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. در ادامه با لاوین هیر همراه باشید…

درمان کراتینه مو چیست؟

کراتین یک پروتئین ساختاری طبیعی است که در مو، ناخن و پوست انسان یافت می شود. همچنین در محصولات مو برای تقویت مو و درخشندگی به آن استفاده می شود. زمانی که کوتیکول های مو از هم فاصله بگیردريال موها وز می شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، گرد و غبار و رطوبت می توانند وارد مو شوند و در موها بنشینند. محصولات مبتنی بر کراتین کوتیکول های شما را صاف می کنند و آنها را می بندند، بنابراین از موخوره و شکستگی جلوگیری می کنند. کراتین علاوه بر اینکه موها را صاف و براق می کند، برای صاف کردن موها نیز استفاده می شود. این یک درمان نیمه دائمی است. با این حال، خود کراتین تنها عامل موثر در کار نیست. برای صاف کردن مو، آن را با یک محلول درمان می کنند. این مواد میتواند مشتقات فرمالدئید یا اسید تانیا و اسید لاکتیک باشد.

درمان کراتینه مو

اسید گلیوکسیلیک موخوره را از بین می برد و هر تار مو را به حالت صاف تری می رساند. سپس موها با سشوار خشک شده و با اتو داغ مهر و موم می‌شوند. برخی از درمان‌ها موها را کاملاً صاف می‌کنند، در حالی که برخی دیگر فقط فرهای غیرقابل کنترل را شل می‌کنند. چندین نسخه مختلف از درمان کراتینه وجود دارد، از جمله درمان‌های برزیلی بلواوت، درمان‌های سزان و گلدول کراسیلک. درمان ها برخی از این درمان‌ها هنگام اعمال حرارت، فرمالدئید را آزاد می‌کنند، اما نسخه‌های جدیدتر بدون فرمالدئید هستند.

آیا درمان کراتینه مانند صافی ژاپنی یا همان ریباندینگ است؟

درمان کراتین مو با صافی ژاپنی متفاوت است. کراتین سخت تر است و موها را نرم و سالم نگه می دارد. ریباندینگ از تیوگلیکولات آمونیوم و هیدروکسید سدیم استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث آسیب مو شود. درمان‌های کراتینه مو موقتی هستند و اثر آن به مرور زمان از بین می‌رود. ولی با تاثیری که میتوانند بر ساختار کورتکس داشته باشند موها برای همیشه صاف می شوند.

آیا فرمالدئید خطرناک است؟

برخی محصولات صاف کننده مو از فرمالدئید استفاده می کنند این گاز در طول فرآیند صاف کردن در هوا آزاد می شود. فرمالدئید می تواند اثرات کوتاه مدت و طولانی مدت بر سلامت کراتین کار داشته باشد. استنشاق بیش از 0.1 ppm از این گاز می تواند خطر تحریک شدید چشم، احتقان بینی و ریه، حساسیت های پوستی را افزایش دهد. و درماتیت. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت می تواند باعث سرگیجه، سردرد، حالت تهوع، درد قفسه سینه، مشکلات دستگاه تنفسی، سرفه، خس خس سینه، بثورات پوستی و حتی مشکلات عصبی شود.

کسانی که به فرمالدئید حساس هستند باید از استفاده از محصولات حاوی فرمالدئید خودداری کنند. در عوض، درمان‌های بدون فرمالدئید یا آنهایی که از اسید گلیوکسیلیک استفاده می‌کنند، گزینه‌های بهتری هستند. آنها ممکن است به طور چشمگیری مو را احیا نکنند، اما بسیار ایمن تر هستند.

پاسخ به چند سوال مهم در رابطه با درمان کراتینه مو

درمان های کراتینه چقدر دوام دارند؟

اثرات کراتینه درمانی می تواند از چند هفته تا دائم باقی بماند که همگی به خواست مشتری و انتخاب مواد و تکنیک مرتبط میباشد.

آیا می توانم کراتینه درمانی را روی ریباندینگ یا موهای رنگ شده انجام دهم؟

بله میتوانید ولی چه در ریباندینگ چه در موهای رنگ شده ابتدا نیاز مو باید شناخته شود و سپس با توجه به شرایط مو مواد درست از خانواده کراتین ها انتخاب شود که همگی نیاز به تخصص و تجربه دارد.

چه کسانی باید کراتینه درمانی را انتخاب کنند؟

این درمان برای کسانی که موهای زبر، وز و غیر قابل کنترل دارند ایده آل است. همچنین می تواند به افرادی که موهای مجعد دارند کمک کند تا موهای خود را به روشی سالم صاف کنند.

چه کسی باید از این درمان اجتناب کند؟

اگر از مواد فرمالدئید دار استفاده میشود این خدمات برای بانوان باردار، افراد دارای آلرژی و کودکان توصیه نمیشود. همچنین دوستانی که موهای نازک یا به اصطلاح گربه ای مانند دارند بهتر است از درمان های بدون صافی استفاده کنن.

درمان کراتینه چقدر طول می کشد؟

درمان کراتینه معمولاً چهار الی شش ساعت در سالن طول می کشد. با شستشوی مو شروع می شود. پس از خشک شدن مو، فرمول روی کل سر اعمال می شود.

آیا کراتینه درمانی به مو آسیب می رساند؟

درمان‌های کراتینه لزوماً به مو آسیب نمی‌رسانند. برعکس، آنها حتی می توانند مو را پرورش دهند. عامل اصلی آسیب رساندن به مو نابلد بودن آرایشگر شما میباشد. پس بهتر است یک مرکز مطمئن را برای انجام خدمات خود انتخاب کنید.

درمان کراتینه مو چیست ؟

آیا می توانم این کار را به تنهایی انجام دهم؟

شما می توانید درمان را خودتان انجام دهید، اما ممکن است نتایجی در سطح سالن به دست نیاورید. محصولات حرفه ای را انتخاب نکنید، زیرا فقط باید توسط متخصصان با تجربه استفاده شوند. قبل از خرید یک درمان، به اجزای محصول نگاهی بیندازید. فهرست سپس، به دستورالعمل ها نگاه کنید. آیا آنها مفصل هستند؟ اگر نه، بیشتر فقط یک محصول حالت دهنده است. حتی اگر یک درمان کراتینه واقعی بخرید، به اندازه یک درمان سالن دوام نخواهد داشت. درمان های حرفه ای چندین ماه طول می کشد و برای موهای شما بهتر خواهد بود. بنابراین، بهتر است به جای اینکه خودتان این درمان را انجام دهید، از سالن محل خود دیدن کنید.

چند بار در سال می توانم کراتینه درمانی انجام دهم؟

شما می توانید یک درمان را تا 1 بار الی 2 بار در سال انجام دهید. آنها نسبتاً گران هستند اما سلامت مو و راحتی آراستگی روزانه شما را به همراه می آورند.

هزینه کراتینه درمانی چقدر است؟

بسته به طول، کیفیت و ضخامت موهای شما، محدوده قیمت این درمان ها از حدود 200 دلار شروع می شود و می تواند تا 500 دلار هزینه داشته باشد.
حال این دستمزد را به تومان تبدیل کنید.

آیا درمان کراتینه ارزش هزینه را دارد؟

درمان‌های کراتینه دارای مزایا و معایبی هستند. یکی از بزرگ‌ترین مزایا این است که موهایی نرم و براق خواهید داشت که مدیریت آن نیز بسیار آسان‌تر است. با این حال، یکی از معایب این است که این درمان‌ها ممکن است برای نوع موی شما مناسب نباشند.

آیا کراتینه درمانی یک فریب است؟

نه، آنها یک حقه نیستند. این تصور نادرست از ناآگاهی در مورد درمان و انتظارات غیر واقعی از نتیجه نهایی ناشی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا