لاوین هیر

پنج نکته بی نقص برای مراقبت از موهای شیمیایی شده

پنج نکته بی نقص برای مراقبت از موهای شیمیایی شده

در پست امروز، پنج نکته بی نقص برای مراقبت از موهای شیمیایی شده را به اشتراک می گذاریم. اگر از طرفداران موهای دکلره شده هستید که با مواد پروگرسیو و سایر مواد شیمیایی درمان شده اند. امروز قصد داریم رازهای حفظ سلامت و براق بودن موهایتان را فاش کنیم.

حالا بریم سراغ نکات:

نکته 1: همه مواد شیمیایی را با هم انجام ندهید

اولین نکته این است که از انجام همه مواد شیمیایی به طور همزمان خودداری کنید. مهم است که بین هر فرآیند زمان بگذارید. حتی اگر به حرفه‌ای اعتماد دارید که تضمین می‌کند انجام پروگرسیو و بلیچینگ در همان روز بی‌خطر است، توصیه می‌کنیم محتاط باشید. هر مو به طور متفاوتی واکنش نشان می دهد و پیشگیری بهتر از درمان است.

نکته 2: از اسید فایرها استفاده کنید

اسیدی کننده ها محصولاتی هستند که به تعادل pH مو پس از فرآیندهای شیمیایی کمک می کنند. آنها برای بستن کوتیکول ها و حفظ سلامت مو ضروری هستند.

یک گزینه مقرون به صرفه استفاده از سرکه سیب در روتین مو است، زیرا PH پایینی دارد و به بازیابی تعادل مو کمک می کند. ما ماسک داحل حمام را پیشنهاد می کنیم که دارای pH ایده آل برای بازسازی مو پس از درمان شیمیایی است.

نکته 3: محصولات بازسازی را در خانه داشته باشید

داشتن محصولات بازسازی مو در خانه برای مراقبت از موهای تحت درمان شیمیایی بسیار مهم است. گزینه های حرفه ای و مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. در صورت داشتن منابع مالی می توانید روی محصولاتی مانند insight یا -koboمایع کراتینه که برای بازسازی مو بسیار موثر هستند سرمایه گذاری کنید.

نکته 4: موهای خود را با آب سرد بشویید

آب سرد یک متحد باورنکردنی برای سلامت مو است. این به مهر و موم شدن کوتیکول های مو کمک می کند، باعث درخشندگی و جلوگیری از آسیب می شود. پس از شستن با آب گرم، این فرآیند را با شستشوی نهایی با آب سرد به پایان برسانید.

این تغییر ساده در دمای آب، تفاوت زیادی در ظاهر و سلامت موهای شما ایجاد می کند.

نکته 5: در خطی برای موهای تحت درمان با مواد شیمیایی سرمایه گذاری کنید

در نهایت، سرمایه گذاری در خط خاصی از محصولات برای موهای تحت درمان شیمیایی ضروری است. این خطوط با موادی ساخته شده اند که به حفظ یکپارچگی مو و طولانی شدن رنگ کمک می کنند.

اسپری محافظ پرا می توان در پودر سفید کننده، قبل از استفاده شیمیایی یا در ماسک مو پروتکت پلکس استفاده کرد و تغذیه مو را تقویت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا