لاوین هیر

چگونه ته رنگ خود را پیدا کنیم ؟

چگونه ته رنگ خود را پیدا کنیم ؟

چگونه ته رنگ خود را پیدا کنیم ؟ بر کسی پوشیده نیست که رنگ پوست و رنگ مو به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. رنگ های زیر پوست ما اغلب در رنگ موی طبیعی ما منعکس می شود. به عنوان مثال، اگر رنگ‌های پوستی گرم دارید، به احتمال زیاد موهای شما دارای رنگ‌های زرد، نارنجی یا قرمز هستند. همین قوانین برای کسانی از ما که ته رنگ های سرد و حتی رنگ های خنثی دارند صدق می کند.

در حالی که همه اینها بیشتر از آنچه که ممکن است نیاز داشته باشید به نظر می رسد “عمیق” در تئوری رنگ مو است، ته رنگ های شما نقش بسیار زیادی در تعیین اینکه کدام سایه برای شما بهتر به نظر می رسد بازی می کند. همچنین به رنگ‌شناس شما کمک می‌کند که بداند کدام رنگ بعد از مراقبت بهتر عمل می‌کند تا رنگ‌های شما را تازه نگه دارد.

3 راه برای پیدا کردن ته رنگ خود

راه های مختلفی برای تعیین اینکه آیا ته رنگ گرم، سرد یا طبیعی دارید یا خیر وجود دارد. یکی از ساده ترین آنها این است که به رنگ چشم خود نگاه کنید:

  • چشم قهوه ای، کهربایی یا فندقی = ته رنگ گرم
  • چشم آبی، سبز، خاکستری یا بنفش = ته رنگ سرد

به خاطر داشته باشید که این یک روش سریع و آسان برای تعیین ته رنگ پایه است.

چگونه ته رنگ خود را پیدا کنیم ؟

  • اگر می خواهید واقعاً به آن بپردازید، می توانید شروع به نگاه کردن به اشکال و سایه های مختلف در عنبیه چشم خود کنید. این می تواند به شما کمک کند تا دریابید که کدام پالت رنگ خاص به طور کلی برای شما بهتر به نظر می رسد.
  • یک لحظه. راه ساده برای پیدا کردن ته رنگ پایه این است که یک تکه کاغذ سفید خالی را روی صورت خود نگه دارید. شما همچنین می توانید یک تی شرت سفید خالص بپوشید، به شرطی که ساده و سفید خالص باشد.
  • اگر پوست شما کمی مایل به آبی به نظر می رسد و از ظاهر آن در کنار سفید خوشتان می آید، احتمالاً ته رنگ های سردی دارید.
  • اگر پوست شما زردتر به نظر می رسد و از ظاهر آن در کنار سفید خوشتان نمی آید، احتمالاً ته رنگ گرم تری دارید.
  • در نهایت می توانید نگاهی به مجموعه جواهرات خود بیندازید. اگر مقدار زیادی جواهرات طلا و/یا رزگلد دارید و دوست دارید که چگونه به نظر می رسد، شما گرم می شوید. اگر نقره ای، طلای سفید یا پلاتین را ترجیح می دهید، ته رنگ های سردتری در پوست خود دارید.

چگونه رنگ موهای شما بر ته رنگ شما تأثیر می گذارد ؟

ته رنگ مویی که انتخاب می کنید، ته رنگ پوست شما را برجسته یا کم رنگ می کند. اگر رنگ صورتی دارید که به دنبال متعادل کردن آن هستید، بهتر است رنگ مویی با ته رنگ سرد انتخاب کنید. این به صورت بصری ظاهر گلگونی را در پوست شما خنثی می کند.

زمان مناسب برای رنگ کردن مو

اگر می‌خواهید یک رنگ طبیعی رنگ پریده را گرم کنید، می‌توانید همین اثر را اعمال کنید. انتخاب یک رنگ موی جدید با ته رنگ گرم می تواند به روشن شدن رنگ پوست کمک کند. آیا می خواهید رنگ پوست به طور طبیعی گرم را برجسته کنید؟ می‌توانید رنگ‌های زیبای پوست صورتی، زرد و نارنجی را با رنگ‌های سنتی گرم مو مانند مسی، برنزی و طلایی نشان دهید.

رنگ های زیتونی، در حالی که به طور سنتی در سمت گرم در نظر گرفته می شوند، اغلب دارای ته رنگ سبز هستند. این را می توان با رنگ موی گرم خنثی کرد که به برجسته کردن گرمای طبیعی در رنگ پوست شما کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا