لاوین هیر

بهترین روال مراقبت از مو برای موهای وز شده رنگ شده

بهترین روال مراقبت از مو برای موهای وز شده رنگ شده

بهترین روال مراقبت از مو برای موهای وز شده رنگ شده: بر کسی پوشیده نیست که موهای خشک روز به روز کدرتر و وز تر می شود. اما آیا می دانستید که موهای رنگ شده نسبت به موهای رنگ نشده خشک تر هستند؟

و اگر آن رنگ روشن‌تر ازرنگ طبیعی موهای شما باشد، احتمالاً با خشکی و موخوره بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنید. با روال مراقبت مناسب از مو ، می توان با حفظ رنگ موی درخشنده و ماندگار، با موخوره مبارزه کرد. راز آن چیست؟

سازگاری و ترکیب مناسب محصولات برای نوع موی منحصر به فرد، حالت معمول و رنگ شما.

در حمام

مراقبت خوب از مو با حمام شروع می شود. پیدا کردن یک شامپو و نرم کننده و تغذیه کننده باکیفیت که تمام نیازهای مراقبت از موی شما را برطرف کند، می تواند دشوار باشد. این به این دلیل است که محصولات حرفه ای و با کیفیت از مواد بسیار تخصصی برای هدف قرار دادن و درمان مشکلات خاص مو استفاده می کنند. راز این کار ایجاد یک روال مراقبت از مو است که شامل چندین خانواده محصول باشد. این به شما مزایای متعددی می دهد که در یک روال سفارشی ارائه می شود که برای موهای شما کار می کند. اطلاعات بیشتر در مقاله روتین مو بعد از حمام ..

بهترین شامپو و نرم کننده برای موهای وز شده رنگ شده شامل یک نگهدارنده رنگ هدفمند و یک کنترل کننده وزتخصصی است. بسته به رنگ مو و میزان خشکی/آسیب‌تان می‌توانید فرکانس‌های استفاده از هر کدام را تنظیم کنید.

بهترین شامپو و نرم کننده برای حفظ سلامت مو های رنگ شده و جلوگیری از موخوره، شامپو های مخصوص موهای رنگ شده یا موهای دمیج میباشد. محصولات تغذیه کننده یکپارچگی از کره ارگانیک مورو مورو برای تغذیه عمیق مو و از بین بردن موخوره برای انواع مو استفاده می کنند. یکپارچگی و ادامه دادن درمان ،کوتیکول مو را می‌بندد، گره‌خوردگی را کاهش داده و نرمی و درخشندگی را ایجاد می‌کند و در عین حال رنگ مو را نیز حفظ می‌کند.

  • موهای نازک و متوسط: شامپو حجم دهنده + ماسک داخل حمام + کرم بعد حمام
  • موهای متوسط تار درشت: شامپو آبرسان + ماسک داخل حمام+ روغن بعد از حمام

قبل از استایل دادن مو

محصولات زیر را به عنوان یک “لایه پایه” برای سبک خود در نظر بگیرید. مهم نیست که چگونه موهای خود را استایل میدهید، این پیش‌استایلرها به‌طور شبانه روزی کار می‌کنند تا موخوره ها را کنترل کنند و لطافت و درخشندگی را به شما بدهند. در حالی که این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که به اندازه کافی همه کاره باشند تا با انواع مو کار کنند.

بهترین محصولات حالت دهنده برای موهای وز شده رنگ شده

مهم نیست که روتین آرایش شما چیست، انتخاب محصولاتی که برای حمایت از سلامت موهای شما طراحی شده اند فقط می تواند ظاهر کلی شما را بهبود بخشد. همانطور که گفته شد، برخی از محصولات برای خشک کردن هوا بهتر از سایرین مناسب هستند، در حالی که برخی از فرمول ها فقط با گرما فعال می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا